Anderhalf Dak Sint-Jan 2023

Ons meest ambitieuze pop-up restaurant ooit: Anderhalf op het Dak van de Sint-Jan. Een intiem diner op de nok van de Sint-Jan, meer dan 40 meter boven de stad. Omringd door de rijke verhalen van Den Bosch en de iconische Sint-Jan, creëerden we een unieke culinaire ervaring op een werkelijk spectaculaire locatie. Met logistieke uitdagingen en een ongekende setting, was dit een bijzonder avontuur dat we met trots hebben afgerond.

Trendtable 2024

Een week – 8 sessies – 960 gasten – 3.840 gerechten verder kunnen we nagenieten van een geslaagde editie! Het thema? Alledaags bijzonder. We leven in een tijd waar gasten steeds hogere verwachtingen hebben en het aanbod steeds exorbitanter wordt. Denk aan sangria met Dom Perignon, extreem flamboyante bediening en rook uit belichte gouden ‘steak koffers’. Het bijzondere wordt alledaags. Het is tijd om terug te gaan naar normaal.

Als De Spijsbereiders hebben we keihard samengewerkt met Foodservice Network en Micky Taylor om dit concept tot leven te brengen.

Trendtable 2020

Samen met Food Inspiration ontwikkelde wij een XXL variant van onze anderhalf tafel! Een 32 meter lange rollende tafelblad op een rails van 72,5 meter. De tafel is ontworpen en gerealiseerd door Paper Plain Designers uit Den Bosch. Deze tafel is compleet demontabel en reist samen met de decoratie en mobiele keuken het land door.

Strandje Beton

Het mooiste strand zonder zand! Het ultieme visrestaurant in de openlucht tijdens de zomer van 2020! Samenwerking tussen De Spijsbereiders, BUURT, Kaat&CO en Kleefkracht

De Kemping

De mooiste en smakelijkste Kemping van de stad was tijdens de zomer van 2020 voor 6 weken verrezen op het Wilhelminaplein in Den Bosch. De belofte; Geniet van de zomer bij je eigen tentje, drink een drankje, scoor een satéetje of kijk neer met een glas bubbels op het plebs vanuit de Kemping Klup! Je kan niet blijven slapen, dat doe je thuis maar!

Spijsveiling

De Spijsveiling, ’s werelds eerste veilingrestaurant. Al twee edities oud, succesvol en binnen no-time uitverkocht. Bij dit culinaire spektakel is niks zeker, behalve dat er genoeg verhalen, eten en drinken in huis is gehaald.

 

Meer info>

De Kaasboetiek

Na de succesvolle lancering van Het Kaasatelier kon een langverwacht zusje niet uitblijven. Met de Kaasboetiek richt Lotte zich direct tot de consument. De uitdaging was om een eigen huisstijl te creëren die past bij de b2c markt maar toch aansluit bij de uitstraling van Het Kaasatelier. Wij hebben ook het volledige online platform opgezet en ingericht waarop consumenten gemakkelijk kunnen bestelen van een unieke digitale menukaart.

Appel Kapot

Een van onze eigen gedachtenspinsels wat hopelijk ooit nog toekomst vind in de schappen van de supermarkt! Appelmoes nu is kut, en daar willen we graag wat aan veranderen!

 

Éen soort appel per moes, meer textuur, minder tot geen suiker, en een mooier potje. Innoveren hoeft niet altijd moeilijk te zijn.

Oven Aan, Kom Eraan!

Ons take-away avontuur wat flink uit de klauwen is gelopen! Mensen zetten hun oven aan, en wij komen er aan! Samenwerking met Eetbar DIT & Restaurant BUURT.

Anderhalf Audi

Een van onze impactvolle projecten. Drie maanden lang opende we samen met Audi Benelux een expercience center in hartje Antwerpen. Ter ere van de nieuwe E-tron werd het oude provincie huis omgebouwd tot een bruisende plek. Met een escaperoom, rooftop-bar, een plek voor testritten en een innovatief restaurant. Geïnspireerd op de merkwaarden van de E-tron realiseerden wij een avond uit in de Place to E.